Hubci kalandjai

"És a pararam-pararam hol marad, he?"

Szombat-vasárnap

2011.12.04. 15:31 - hubcibu

A pénteki beköltözés után szombaton gyakorlatilag egész nap aludtam, leszámítva amíg elmentem bevásárolni. Itt minden borzasztóan drága, még úgy is, hogy a legolcsóbb bolt legolcsóbb áruit vettem, viszont ami nagy különbség, hogy az itteni olcsó az otthoni prémium minőségnek felel meg. A ricotta valami mesés... Meg az összes tejtermék úgy általában. 

Este Gábor elhívott kocsmázni, aztán a koliban voltunk egy szülinapi buliban. Erasmusos buli volt, nagyon "multi-kulti" Rengeteg brazil van itt(megtudtuk, hogy sok olyan település van Brazíliában, amit olasz bevándorlók alapítottak, és nagyon hasonlít a gasztronómiájuk asz olaszhoz, leszámítva, hogy az ő kedvenc kajájuk az édes pizza csokoládéval a tetején, fagylalttal tálalva. Látnotok kéne az olaszok arcát ennek hallatán! Mintha a pedofíliáról hallanának, annyira szörnyülködnek ezen.) A brazilokon kívül szinte minden nemzet felvonul, cseh, szlovák, ír, lengyel, portugál, spanyol...stb. Jó volt, de elég fárasztó. Főleg hoyg ha hozzám beszélnek leáll az agyam. Tehát csak akkor nem értek olaszul, mikor hozzám szólnak...Elég ciki, de majd változik ez is.

Ma főztem ebédet, amit Noemi megdicsért, hogy nagyon finom lett, amitő hízott a májam, lévén Frutti di mare pasta-t csináltam, és egy dél-olasz dícsért meg érte. Stefania épp most érkezett meg, az apukája hozta, aki invazív kardiológus. Vicces volt, ő mondta olaszul, én meg válaszoltam angolul, amit Stefania fordított.

A mai napi tovább program az olasz tanulás, majd korán fekszem, holnap gyakorlat.

Hiányoztok, mindenkit csókoltatok!

p.s: Végre feltöltöttem pár képet a facebook-ra.

A bejegyzés trackback címe:

https://hubcikalandjai.blog.hu/api/trackback/id/tr993436387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása